REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO vimo.com.pl/sklep
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego vimo.com.pl/sklep dostępnego pod adresem vimo.com.pl/sklep.
1.2. Sklep prowadzony jest przez Maciej Moskal ViMo, z siedzibą w Krakowie, ul. Powstańców 60B, NIP: 9451745474, REGON: [Numer REGON].
1.3. Regulamin jest dostępny dla wszystkich użytkowników i określa prawa oraz obowiązki klientów oraz sprzedawcy.
2. Definicje
2.1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w Sklepie.
2.2. Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego, czyli Maciej Moskal ViMo.
2.3. Towar/Produkt – rzeczy ruchome oferowane do sprzedaży w Sklepie.
2.4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży.
2.5. Konto Klienta – zbiór danych umożliwiający Klientowi zarządzanie zamówieniami w Sklepie.
3. Warunki składania zamówień
3.1. Zakupy w Sklepie mogą być dokonywane przez osoby pełnoletnie oraz osoby niepełnoletnie za zgodą opiekuna prawnego.
3.2. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.
3.3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
3.4. Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową.
3.5. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych Klienta.
4. Płatności
4.1. Sklep oferuje następujące metody płatności:
Przelew bankowy
Płatność Blik
Płatność za pobraniem
Systemy płatności online (np. PayPal, PayU, Przelewy24)
4.2. Płatności muszą zostać dokonane w terminie 2 dni od momentu złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie może zostać anulowane.
5. Dostawa i realizacja zamówienia
5.1. Sklep realizuje dostawy za pośrednictwem firm kurierskich oraz Paczkomatów InPost.
- W przypadku dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej odbiór paczki wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Klientowi przez kuriera, przechodzi na niego prawo własności towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru.
- Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
- Wszelkie uszkodzenia towaru mogące mieć związek z dostawą (uszkodzenia opakowania zewnętrznego, uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itp.) zaleca się by Klient zgłosił w niezwłocznie na adres sklep@vimo.com.pl lub telefonicznie pod numerem 782 511 782.
5.2. Koszty dostawy są wskazane przy składaniu zamówienia i zależą od wybranej metody dostawy.
5.3. Czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
5.4. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu paczki przy odbiorze.
6. Zwroty i reklamacje
6.1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny, z wyjątkiem produktów elektronicznych.
6.1.1 Wyłączenie zwrotu elementów elektronicznych: Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, zwrotom nie podlegają towary elektroniczne, jeśli zostały odpieczętowane po dostawie. Obejmuje to m.in.:
Układy scalone, procesory, moduły elektroniczne, sterowniki, silniki
Inne produkty elektroniczne, które po otwarciu mogą stracić swoją wartość rynkową lub być narażone na uszkodzenie.
6.2. Aby dokonać zwrotu, Klient musi wypełnić formularz zwrotu i odesłać produkt w stanie nienaruszonym na adres Sklepu.
6.3. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient, chyba że zwrot wynika z błędu Sklepu lub wadliwości produktu.
6.4. W przypadku wad produktów Klient ma prawo do reklamacji zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
7. Ochrona danych osobowych
7.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Maciej Moskal ViMo.
7.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności i obowiązującymi przepisami RODO.
7.3. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych.
8. Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (zdjęć, opisów towarów, tekstów) bez pisemnej zgody Sklepu.
8. Postanowienia końcowe
8.1. Regulamin wchodzi w życie po publikacji na stronie Sklepu.
8.2. Regulamin może zostać zmieniony, a o zmianach Klienci będą informowani na stronie Sklepu.
8.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
8.4. Wszelkie spory wynikłe ze stosowania Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy lub zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego.